Ještě ladíme, jestli něco nefunguje, neváhejte nás kontaktovat. info@dokramu.cz

Reklamační řád

Reklamace a vrácení zboží zákazníkem

V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní můžete využít náš reklamační formulář dostupný na adrese www.reklamacniformular.cz. Zde dostane návod, jak postupovat v případě reklamace či vrácení zboží.

 

Standardní postup je následující:

Vrácení zboží zákazníkem (do 14ti dní)
Zákazník zasílá zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník musí uvést číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze. Adresa centrálního skladu:

Gadgets House, s.r.o. - VRÁCENÍ
Poděbradská 186/56
Praha 9
198 00

Vrácení peněz zákazníkovi (reklamace či vrácení zboží)

Nárok zákazníka na proplacení dopravného a dalších nákladů při vrácení či reklamování zboží.

a) Vrácení zboží do 14ti dní (odstoupení od kupní smlouvy)

  • v tomto případě, má zákazník nárok na vrácení jen skutečně zaplacené částky za produkt a vrácení peněz za nejlevnější dopravné stejného druhu, což je například 65 Kč při přepravě kurýrem.
  • zaplacené peníze za způsob platby - dobírka se dle zákona zákazníkovi vracet nemusí (mohl vybrat levnější způsob platby - bankovním převodem)

b) Reklamace (uznaná)

  • v tomto případě se vždy snažíme o výměnu či opravu daného zboží
  • pokud výměna ani oprava není možná jsou zákazníkovi vráceny peníze v plné výši
  • v případě uznané reklamace, kdy není možná výměna či oprava produktu má zákazník nárok na proplacení veškerých nákladů spojených s nákupem i vrácením zboží

Pokud jsou zákazníkovi vraceny peníze, je vždy vytvořen dobropis k jeho původní faktuře.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.